يونوليت,يونوليت سقفي,تري دي پنل,مادفوم خاورميانه

تعرفه تبلیغات در سایت
عنوان عکسعنوان عکسعنوان عکسعنوان عکس
عنوان عکسعنوان عکسعنوان عکسعنوان عکس
عنوان عکسعنوان عکسعنوان عکسعنوان عکس
عنوان عکسعنوان عکسعنوان عکسعنوان عکس
عنوان عکسعنوان عکسعنوان عکسعنوان عکس

یونولیت بسته بندی

یونولیت بسته بندی

کاربرد های یونولیت بسته بندی:

بسته بندی میوه جات
بسته بندی قطعات صنعتی
بسته بندی قطعات الکترونیکی
بسته بندی انواع محصولات دارویی
ساخت سازه های دکوراسیون
بسته بندی لوازم خانگی درشت
بسته بندی قطعات یدکی خودرو
بسته بندی محصولات کشاورزی
بسته بندی اسباب منزل و کالا
بسته بندی میوه جات
بسته بندی قطعات صنعتی
بسته بندی لوازم بهداشتی و انواع شیرآلات

نویسنده : مادفوم بازدید : 1399 تاريخ : يکشنبه 16 مهر 1396 ساعت: 21:12

فوم

فوم

پلی استایرن انبساطی یک مواد ترمو پلاستیک سلول بسته و سبک می باشد. گاز موجود در این مواد بر اثر گرما متساعد و باعث رشد آن می شود که در نمودار از ذیل نسبت رشد نمایشی داده شده است.
ویژگی مواد پلاستوفوم ضریب انتقال حرارت پائین آن است که باعث وسعت دامنه مصرف آن گردیده است و آن را جهت عایق برودت، رطوبت حرارت و صوت در صنعت، ساختمان، سرد خانه ها، بسته بندی، یخدان، کلمن، گوی های ماهی گیری و امروزه در تشکل های طبی، مبلمان و صندلی نیز مصارف فراوان پیدا کرده است.

ویژگی های این محصول عبارتند از:
۱ ) سبکی وزن عایق هم عایق حرارتی و برودتی و هم عایق صوتی؛
۲ ) موارد مصرف آن در صنعت عایق بندی حرارتی سرد خانه ها از ورق های یونولیت استفاده می شود.

۳ ) ورق های یونولیت در درز دیوار به دلیل خواص ضد صدا بودن این محصول اخیراً مصرف آن رو به ازدیاد؛
۴ ) بلوک های سقفی تولیدی یونولیت که از ۱۰ سال گذشته وارد صنعت ساختمان سازی شده و استفاده از آن رو به گسترش می باشد، پیش بینی می شود در ۵ سال آتی ۷۰% ساختمان ها از این محصول به جای بلوک سقفی مورد استفاده قرار گیرد.
۵ ) تولیدات جهت حفاظت از دستگاه های الکتریکی و الکترونیکی و دستگاه های دیگر به ویژه در حمل و نقل نیز استفاده می گردد.
۶ ) از یونولیت برای ظرف یکبار مصرف هم استفاده می شود زیرا که طبق تشخیص اداره بهداشت بهترین نوع ظرف های یکبار مصرف ظرف های یونولیتی می باشد.

مادفوم خاورمیانه تولید کننده یونولیت های ساختمانی استاندارد

 

نویسنده : مادفوم بازدید : 1388 تاريخ : يکشنبه 16 مهر 1396 ساعت: 21:12

نمای ساختمان

یونولیت

نمای ساختمان

خارجی ترین قسمت ساختمان را نما سازی می گویند . با توجه به این که نمای ساختمان در مقابل عوامل جوی شدید قرار دارد در انتخاب مصالح برای نماسازی باید دقت شود تا نمای ساخته شده اولاً در مقابل جوی مقاوم بوده و در ثانی زیبای لازم را داشته باشد و همچنین با نمای ساختمانهای مجاور هم آهنگی داشته باشد .
برای نمای ساختمان می توان از مصالح مختلفی مانند آجر نما – انواع سیمان کاری – انواع سنگ – نمای کامپوزیت ساختمان – انواع دانه های سنگی رنگی با چسب های مخصوص یا انواع ورق های فلزی آلومینیوم و یونولیت استفاده می شود .
نمای آجری:
برای نمای آجری باید از آجری که برای نماسازی تهیه می شود استفاده نمود این آجر ها به رنگهای بهی – قرمز – ابلق در بازار یافت می شود . برای نماهای آجری بهتر است آجرها را قبل از مصرف تیشه داری نمود منظور از تیشه داری این است که اضلاع آجررا به وسیله تیشه یا ماشینهای تراش مخصوصی کاملاً گونیا می نمائیم برای پهن کردن
نمای سنگی:
برای نماهای سنگی از انواع سنگهای پلاک با رنگهای مختلف و اندازه های مختلف استفاده می نمایند مانند سنگ تراورتن – باغ ابریشم – مرمر و یا انواع سنگهای قیچی که دارای سطح ناصافی بوده ودر محل هائی که از لحاظ معماری احتیاج به قدری خشونت در سطح نما میباشد مورد استفاده قرار می گیرد . در سطح بعضی از سنگهای نما خلل و فرجی موجود است که این سوراخ ها برای نصب بسیار مناسب هستند زیرا ملات ماسه و سیمان پشت سنگ بداخل این سوراخ ها نفوذ نموده وماله جداشدن آن از نما می گردد از جمله این سنگها می توان انواع سنگ های تراورتن نام برد . بعضی از سنگها مانند سنگهای باغ ابریشم ویا مرمر یا مرمریت ویا انواع سنگهای چینی دارای سطحی صیقلی بوده وبا توجه به اینکه سنگ خاصیت مکندگی چندانی ندارد به خوبی به نما نمی چسبد و ممکن است بعد از مدتی از نما جدا شده و سقوط نماید برای جلوگیری از این کار باید از پشت آنها را بوسیله میله های مخصوصی که به آن اصطلاحاً اسکوب می گویند یه دیوار محکم نمود اسکوب انواع مختلفی دارد .
نمای سیمانی :
نیز انواع مختلفی دارد از قبیل تخته ماله – تگرگی – چکشی – سیمان شسته و غیره … که هر کدام با دانه های ماسه مختلف رنگی در محل ساخته میشود .
چنانچه سطح ها ی بزرگ باسیمان تخته ماله اندوده گردد بواسطه نشست های ساختمان ترک های موئی در آن ایجاد میشود در موقع سیمان کاری ابتدا زیر کار را با سیمان معمولی و ماسه می پوشانند و به آن آستر می گویند قبل از آستر کردن باید تمام سطح دیوار شمشه گیری شود .

نمای یونولیتی

تولید این گونه نمای عایق و سبک در دنیا از سالهای ۱۹۶٠ میلادی آغاز شده و تا کنون میلیونها متر مربع از این نما به ویژه در اروپا و آمریکا جهت نوسازی و بازسازی اجرا گردیده است. سرعت اجرای کار بسیار بالا بوده و تقریبا هشت تا ده برابر سریعتر از کار با سنگ است. این محصول هیچ گونه محدودیتی از نظر اجرا ندارد. بر روی ساختمانهای کوچک و یا برجها (قدیمی یا نوساز) قابل اجرا است.

مادفوم اندیشه ای نو در صنعت نمای ساختمان

نویسنده : مادفوم بازدید : 955 تاريخ : يکشنبه 16 مهر 1396 ساعت: 21:11

پلاستوفوم

یونولیت

پلاستوفوم همچنین یونولیت یا پلی استایرن انبساطی(EPS) نامیده میشود.پلاستوفوم نوعی مواد عایق کاری سفید رنگ در برابر گرما،سرما،رطوبت و صدا می باشد که برای اولین بار در جنگ جهانی دوم توسط آلمان برای ساخت پل متحرک مورد استفاده قرار گرفت. این ماده یکی از محصولات پتروشیمی میباشد. کریستال های کوچک این ماده در مجاورت فشار و بخار منبسط میشوند.

از آنجا که ساختار سلول بسته بلوک های پلی استایرن دارای پایداری خوبی نسبت به آب هستند، خود را در مقابل رشد باکتری محافظت می کنند. پلی استایرن انبساطی(EPS)  دارای کاربرد گسترده ای در ساختمان های مدرن می باشد و نقش ویژه ای در صنعت بسته بندی و خنک کننده ها دارد.

آریا بارون با ماشین آلات CNC و برش مدرن محصولات زیر را توسعه داد:

پوشش‌ يا اندود داخلي‌ سقف‌

ورقه فومی

قطعات یونولیت بسته بندی

بلوک های سقف و دیوارهای ICF

رنگ های تزئینی مانند: ستون ها، گنبد ها.

ورقه فومی:

کاربرد اصلی آن در عایق سازی اتاق و طبقات ساختمانها و دیوارهای قدیمی از سرما به وسیله EPS که به منظور ذخیره انرژی در برخی کشورها می باشد.

plastofoam

 

نویسنده : مادفوم بازدید : 1257 تاريخ : يکشنبه 16 مهر 1396 ساعت: 21:11

بلوکهای یونولیت سقفی و دیوارهای ICF

یونولیت

بلوکهای یونولیت سقفی و دیوارهای ICF

امروزه در سقف سازی به منظور سبک تر کردن ساختمان ها به جای بلوک های سیمانی از بلوک های EPS که از مواد پلیمری ساخته شده اند، استفاده می شود.

برخی از مزیتهای بلوکهای EPS:

  • وزن سبک
  • قیمت مقرون به صرفه
  • مقاوم در برابر زلزله
  • کاهش وزن نهایی ساختمان
  • استفاده بهینه از مواد
  • نصب سریع و آسان
  • صرفه جویی در استفاده از آهن،آب و بتن
  • عایق بندی آسان در برابر رطوبت، صدا، گرما و سرما
  • بدون نیاز به محافظت از اشعه و پرتو
  • بدون خطر سقوط مواد
  • امکان تعویض بلوک های EPS با 10 بلوک کاشی
  • گچ کاری آسان بدون نیاز به شبکه.
  • شیارها در بلوک های سقف به شکل ذوزنقه هستند و این موضوع موجب جلوگیری از ترک خوردن گچ می شود؛ چرا که گچ به داخل شیارهای ذوزنقه ایی وارد می شود. همچنین چگالی بلوکهای سقف موجب استحکام بیشتر می شود.

p2

 

نویسنده : مادفوم بازدید : 990 تاريخ : يکشنبه 16 مهر 1396 ساعت: 21:11

قطعات یونولیت بسته بندی

یونولیت

قطعات یونولیت بسته بندی:

در صنایع مختلف امروزه کالاهای مختلف نیاز به بسته بندی قوی و ایمن دارند. بنابراین از پلی استایرن(EPS) به خاطر داشتن مزایایی از قبیل استحکام،وزن سبک،قیمت مقرون به صرفه استفاده می شود.

p3

 

نویسنده : مادفوم بازدید : 918 تاريخ : يکشنبه 16 مهر 1396 ساعت: 21:10

سقف سبک پلی استایرن

یونولیت

سقف سبک پلی استایرن

مادفوم به منظور صرفه جويي در مصرف انرژي جهت کاهش هزينه هاي ساخت، سقف سبک با EPS را توليد کرد. با این محصولات می توان سقف های زیبایی را به آسانی ایجاد کرد.

مزایای سقف پلی استایرن(EPS):

  • قابل شستشو
  • وزن سبک
  • تنوع رنگ
  • نصب سریع
  • عایق حرارت و سرما
  • قابل رنگ آمیزی با هزینه کم
  • پایدار در برابر رطوبتو ضد آب
  • قیمت مناسب در مقایسه با سایر سقف ها

121

نویسنده : مادفوم بازدید : 947 تاريخ : يکشنبه 16 مهر 1396 ساعت: 21:10

بلوک های پلی استایرن

یونولیت

بلوک های پلی استایرن

بلوک های پلی استایرن به عنوان مصالح ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند.

بلوک های پلی استایرن در ساخت و ساز به عنوان عایق دائمی در ساختمان ها استفاده می شود.این بلوکها نه تنها برای دیوارهای ساختمان بلکه سقف و حتی کف ها از جهت مصرف انرژی مقرون به صرفه و از جهت عایق مطمئن می باشند.

بلوک های پلی استایرن انباشته می شوند و سپس فرم ها با بتن پر می شوند. ساخت و ساز با این بلوکها بسیار شبیه ساخت و ساز با بلوک های اسباب بازی است.بلوکها برای ساخت یک بنا استفاده می شود. به محض این که بتن در بلوک ها ریخته شود دوام خود را پیدا می کند. قبل از اینکه بتن ریخته شود، میلگرد ها در بلوک های فوم قرار می گیرند. میله های فولادی برای تقویت بنا استفاده می شود. یک روش خاص برای پر کردن بلوک های پلی استایرن برای جلوگیری از سرریز یا گسترش بیش از حد استفاده می شود. هنگامی که بتن فشرده شد، واحدهایی را می توان در نقطه دقیق قرار داد. به همین ترتیب سازه های فوم به عنوان آجر خالی استفاده و سپس با بتن پر می شوند. پلی استایرن پس از آن حذف نمی شود به طوری که مواد تشکیل دهنده به عنوان عایق صدا و همچنین عایق حرارتی عمل می کنند. سیم کشی برق و لوله های لوله کشی می توانند در پلی استایرن قرار گیرند. این قابلیت، تضمین نصب سریعتر لوله های برق و لوله کشی در یک ساختمان است. با استفاده از سیستم بلوک پلی استایرن، یک ساختمان فوق العاده قوی و در عین حال با استحکام بالا میتواند سریعتر از روش معمول آجر و ملات ساخته شود. اتصالات فولادی تقویت انعطاف پذیری بنا را تضمین می کند.

ساخت و ساز با بلوک های پلی استایرن به عنوان پوسته های پر از بتن دارای مزایای متعددی از جمله موارد زیر می باشند:

  • ساختار بسیار قوی
  • ساختمان های تکمیل شده از لحاظ گرما کم مصرف هستند.
  • عایق صدا
  • مواد ایمن آتش، ساختمان های ایمن تری را تضمین می کنند.
  • روش های سازگار با محیط زیست و تمیز.
  • نمایش باد با مقاومت بالا.
  • هجوم حشرات و کپک زدگی ها از بین میروند.
  • مواد بازیافت شده را می توان برای کم کردن اثرات زیست محیطی مورد استفاده قرار داد.
  • روش ساخت و ساز ارزان تر، آن را جایگزین مناسب برای ساختمان های آجری معمول می کند.
  • ریسک نشت را کم می کند.
  • طول عمر طولانی.
  • قابل بازیافت.
  • بهبود شرایط با حداقل نشت هوا.
  • ارزش فروش یک خانه یا ساختمان را افزایش می دهد.
  • در برابر آب و هوای مرطوب، فاسد نمی شود.
  • صرفه جویی در مدیریت ساختمان به لحاظ گرما، جریان هوا و ایمنی آتش سوزی.

از ویژگی های منحصر به فرد بلوک های پلی استایرن، از ساختمان های یک طبقه تا چند طبقه می توان به سرعت ساخت و ارزان تر نسبت به ساختمان های عادی که با آجر و ملات ساخته می شوند، اشاره کرد. بلوک ها می توانند در پروژه های ساختمانی مسکونی، صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار گیرند. از آنجا که در این مورد خبری از پوسیدگی نیست، زیرزمین ها را می توان با استفاده از بلوک های پر شده از بتن و میلگرد ساخت.

صرفه جویی در هزینه و زمان، دو مورد مهم از ملاحظات در صنعت ساختمان می باشند. ساخت وساز با سیستم بلوک، صرفه جویی در نیروی کار، زمان اتمام پروژه و روی هم رفته هزینه های ساخت و ساز را ممکن می سازد.

مزایای طولانی مدت صرفه جویی در انرژی نمی تواند بیش از حد باشد. مقررات زیست محیطی در آینده سخت تر خواهد شد و با ساخت بلوک های پلی استایرن، شرکت ها می توانند اطمینان حاصل کنند که ساختمان هایشان شرایط مقررات زیست محیطی برای آلودگی صوتی، صرفه جویی در انرژی و ارزش مصرف مواد مورد استفاده را برآورده می کنند.

نویسنده : مادفوم بازدید : 948 تاريخ : يکشنبه 16 مهر 1396 ساعت: 21:10